Thursday, October 11, 2018

perbezaan int3tree dengan vitamin minda lain



Perbezaan antara int3tree dengan produk minda yg lain ialah in3 bukan sahaja makanan tambahan untuk minda malahan untuk emosi jugak...ramai anak2 cerdik bijak skrg tapi emosi dia lemah...so fungsi int3 adalah utk mengembalikan emosi yang sihat jugak... Anatara keistimewaanya yang lain adalah

✔ PRODUK PERTAMA DI MALAYSIA UNTUK PELAJAR BERBENTUK SERBUK DALAM SACHET.

Bukan cecair, bukan pil, tak perlu bancuh! Hanya tuang dibawah lidah dan kemam. Mudah dimasukkan kedalam poket & pelajar blh makan di sekolah untuk dapat tenaga yang cepat utk FOKUS belajar. Rasa coklat mint yang lazat, terasa sejukkkk dgn coklat cair yg penuh dimulut. Ummppphhh segar sepanjang masa.


✔ PACKAGING YANG EXCLUSIVE & HARGA BERPATUTAN
Packingnye sgt cantik & exlcusive!! Kotak yang keras, sgt cantik & berkualiti. Terasa sayang nak buang bila dah habis dimakan isinya.. Anak pun makin bersemangat nak belajar tau.


✔ NO SUGAR ADDED
Suplimen pelajar PERTAMA yang tidak ada gula tambahan. Hanya menggunakan pemanis semulajadi iaitu Stevia. Sedap & baik untuk kesihatan anak kesayangan anda.


✔ PRODUK PERTAMA DI MALAYSIA MENGGUNAKAN BAHAN YANG TELAH DIKAJI & DIPERAKUI KEBERKESANANNYA DI LUAR NEGARA.
Bahan telah diujikaji & diperakui oleh University Kingston, England. Membantu pelajar focus, dan menghasilkan mood yang tenang, gembira & menyebabkan pelajar senang belajar.


✔ MENAWARKAN VOUCHER BIASISWA BERNILAI RM30 RIBU
Satu2nya produk di Malaysia yang menawarkan Voucher biasiswa kepada anak anda.


Rasa Int3Tree tidak seperti ubat tetapi ia adalah makanan tambahan berperisa coklat mins yang sangat sedap dan sejuk bila ianya memasuki mulut anda.

Supplement terbaik utk meransang kesihatan badan dan minda anak anda. Dalam bentuk serbuk perasa coklat mint yg pasti disukai oleh kanak-kanak. Menjadikan anak anda sihat bertenaga, cerdas dan pintar.

No comments:

Post a Comment